Нова реклама на Dove лансира кампанията "Скъпи бъдещи бащи..."(видео)
Стопкадър от видеото
Почти всички реклами на козметични продукти обикновено са насочени към жените, но брандът Dove обръща перспективата и представя ново видео, насочено към мъжете.
"Скъпи бъдещи бащи..." е кампания, в която мъже, вече станали татковци на малки деца, споделят опита си с други, на които това предстои, обясняват какво чувстват и как е правилно да постъпват. Те им дават съвети. Сред казаното се включва:
"Когато децата дойдат на света, те имат нужда от време и с двамата си родители - с майката и с бащата".
"Спомням си как когато се роди, започна да се оглежда наоколо за мен..."
"Правете каквото можете, за да имате време за почивка (и да го прекарате с детето). Никога няма да съжалявате за това и изгубеното време никога няма да може да се върне."
Поводът за кампанията е Денят на бащата. Брандът Dove Men+Care подкрепя семействата и набляга на важността децата да прекарват по равно време с двамата си родители, отбелязва Мениджър нюз.
Компанията собственик на бранда Dove, Unilever е приела нова вътрешна социална програма и започва да дава на своите служители бащи най-малко три седмици платен отпуск за бащинство от края на 2019 г.
Ето и видеото.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари